Saturday 1 June 2013

Bourjois - Rainbow Apparition with Striping Tape

Bourjois - Rainbow Apparition

This was my weekend mani, which was much prettier in my head. Somewhere along the way with the cleaning & all the striping tape, it didn't come out so neat. You can see all the little imperfections without looking to hard in the pics. This is my first time using striping tape this way, and it wasn't as easy as I expected. And also, my nails are way to short at the moment for me to like them :( All these together made me a bit disappointed from the result. Yet again, I share it with you, and try to improve next time :) 

So, 3 coats of Bourjois - Rainbow Apparition, and after placing the striping tape, I applied one thick coat of wow cosmetics black nail polish. Topped with Seche-Vite top coat. Would like to read your comments, and thanks for reading as always! :) 

זה המניקור שלי לסופ"ש, שהיה הרבה יותר יפה כשדמיינתי אותו. איפשהו במהלך הביצוע, הניקיון, וכל הסלוטייפ, העיצוב לא יצא הכי נקי. ניתן להבחין בכל הפספוסים הקטנים בקצוות בתמונות בלי לחפש קשה מדי. זוהי הפעם הראשונה שאני משתמשת בסלוטייפ בצורה הזו, וזה לא היה כ"כ פשוט כמו שדמיינתי. בנוסף, הציפורניים שלי קצרות כרגע בצורה משמעותית (בטעות שייפתי אותן מעט יותר מדי - חייבת למצוא פצירה איכותית!) ומאוד קשה לי לחבב אותן כה :( כל אלו ביחד גרמו לי להיות מעט מאוכזבת מן העיצוב. אבל כרגיל, אני משתפת אותו כאן ומנסה להשתפר בפעם הבאה :). 

אז, 3 שכבות של Bourjois - Rainbow Apparition (שנקנה בארץ - כן כן! ), ולאחר ששמתי את הסלוטייפ הדק במקומו, מרחתי שכבה נדיבה של לק שחור של וואו. מעל מרחתי שכבה של המייבש  Seche-Vite. אשמח לקרוא תגובות והערות, ותודה שקראתן, שבוע טוב! 

Bourjois - Rainbow Apparition

Bourjois - Rainbow Apparition

Bourjois - Rainbow Apparition


6 comments:

  1. אני מאוד אוהבת ציפורניים קצרות.
    יצא לך מהמם וממש לא רואים שזו פעם ראשונה!

    ReplyDelete
  2. מקסים! הגליטר הזה כל כך מיוחד, לא יודעת איך עוד לא השתמשתי בו עדיין, את תמיד גודמת לי לרצות לשלוף את הלקים מהמגירות ולהשתולל איתם :)
    פשוט יפה!
    גם השחור של WOW נראה ממש טוב, בדיוק חיפשתי שחור שנותן כיסוי טוב.
    פסוט מעולה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ! חחח כן גם אצלי הוא חיכה לא מעט זמן לשימוש
      לגבי השחור שלך - הוא נותן באמת כיסוי טוב, קצת מלכלך אבל לא יותר מכל שחור אחר אני מניחה :)

      Delete
  3. נראה מצויין!
    וכמו שדנרה אמרה, יפה לך המראה הקצר והמהודק:)
    מזכיר קצת את pshiiit ;-)

    אני חיפשתי את השחור של וואו בשבוע שעבר ונגמר להם... פעם הבאה שאהיה בקניון אנסה שוב

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, חחח אני שאהבתי שאבתי את ההשראה מ-@insta-tal,
      שעושה עיצובים מהממים עם סלוטייפ.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...