Wednesday 23 October 2013

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review

אז היום בפוסט אסקור לק מהסדרה החדשה של ג'ייד שנקראת Crystallic Matte. ג'ייד נשארים מעודכנים עם הטרנדים העכשווים בתחום הציפורניים והוציאו גם הם קולקצייה בסגנון liquid sand של OPI. תמיד כיף שהחברות הישראליות נשארות מעודכנות ושיש לנו גם אופציות מקומיות טובות. ואחרי קולקציית החול של CHIC, גם ג'ייד מוציאים קולקצייה מאוד מרשימה. 
את האפקט כולנו כבר מכירות, וכמובן שכדי לשמור על אפקט הסוכר צריך למרוח את הלק ללא לק טופ. בקולקצייה שישה צבעים : מס' 50 זהב, 51 אדום, 52 קוראל, 53 ורוד, 54 ירוד ו-55 כחול. תוכלו לראות תמונה של כל הלקים בתחתית הפוסט. תוכלו להבדיל ביניהם לבין הלקים הרגילים של ג'ייד לפי הפקק השחור והמעט מחוספס. אני מציינת את זה כי אני בשבוע האחרון שוטטתי בסופר פארם במטרה למצוא את הלקים וחשבתי שראיתי אותם ועוד התלבטתי מה לרכוש, אבל כשקיבלתי את הלק הבנתי שראיתי בכלל משהו אחר. 

אז בתמונות בפוסט תוכלו לראות את הלק הירוק מהסדרה Green Sugar*. בהתחלה חשבתי שהוא ממש בולט ולא הייתי בטוחה אם ייראה עליי טוב. אבל כששמתי אותו הבנתי כמה שהוא יפה, הוא יותר יפה במציאות מאשר בתמונות. במיוחד אחרי שהוא מתייבש לגמרי, כי לוקח בערך 20 דקות עד שהלק מתייבש ורואים את האפקט הסופי.בתמונות מרחתי 2 שכבות דקות, אני מאמינה שגם שכבה אחת עבה הייתה מספיקה. הבסיס כמובן הוא ירוק וישנו גם שימר זהב וירוק בהיר. את כל התמונות צילמתי בשמש כדי להראות את האפקט המלא שלו וכמה הוא יפה. הוא אפילו מזכיר לי קריפטונייט. 
יש שיגיד על גוונים מהסוג הזה - שהוא כל כך מזעזע, שהוא חייב להיות יפה. בכל מקרה, אני חושבת שהוא פשוט יפה ומדליק לאללה!. 

הוא לא הגיע עדיין לכל הסניפים של סופר פארם אבל בטח יגיע בשבועות הקרובים. הוא נמכר במחיר מלא של ג'ייד 50 ש"ח לפני מבצעים, אבל הבנתי שבנות ראו אותו כבר במבצעים של 15 ש"ח, כך ש- שווה!. 


Today I have for you a polish from a new collection by Gade (Israeli Brand) that is called Crystallic Matte. The collection has six different shades which you can see on the last picture in the post. 
I got for review the green one Gade 54 Green Sugar*. Basically it's a green liquid sand effect polish, with a gold & lighter green shimmer. 
At first when I saw it I thought it was too much for me to wear, if you know what I mean, a little too "out there". but when I put it on I realizes how beautiful and unique it is. Reminds me of Kryptonite! 

All the pictures were taken in direct sun light, and I applied 2 coats. Again, I apply really thin coats but I think if you would apply one thick coat it would be just as good. 
These you can find in Israeli drugstores at the price of 50 NIS before discount (usually you can find it at the discounted price for 14 NIS). 

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review
תמונה בלי פוקוס כדי שתראו כמה הנצנוץ שלו יפה
an unfocused pic to show the beauty of this one

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review

Gade 54 - Green Sugar: Swatch & Review
Gade Crystallic matte collection
*product was provided for review; הלק התקבל לסקירה

6 comments:

  1. קניתי עכשיו את הלק האדום והכחול. הם נמכרים עכשיו בניו פארם ב - 12 ש"ח!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף! תתחדשי! אני גם ממש מחכה לנסות עוד גוונים :)

      Delete
  2. Replies
    1. הוא אכן אחד המהממים והמפתיעים!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...