Tuesday 15 April 2014

My Current Cuticle & Hand Treatment

My Current Cuticle & Hand Treatment

1. OPI Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil : As you can see - I love this product and I use it a lot. I bought this in Boots when I was visiting the UK, but I'm sure online it is cheaper. I think oils are just the perfect product for nourishing your cuticles and skin around the nails. I try to use it on my cuticles every night before I go to bed. Also I use this before I take pictures of my nails when I want to make sure my skin looks nice and hydrated. It doesn't have any smell to it, not anything really noticable anyway. I won't but this again because I have another oil from a different brand that I want to try, but I think it's a great product.

2. Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream : This is a very popular product that I mentioned in my blog before. I've gone through two of these and this is my third tin of this butter. The lemony smell is amazing and it's a big plus. I just apply it on my cuticles, let it absorb for a few minutes and then rub it in. I buy it from eChemist.com. I love this product as well, although I don't use it as often as I used to since I stated loving the cuticle oil. My skin is just not that dry, and I don't need really intensive treatments. Also, here in Israel we had a very light winter, I remember really needing this product last year when it was colder & drier.

3. OPI Avojuice Hand & Body Lotion in Ginger Lily : I didn't even know that OPI had hand and body lotions until this product was sent to me. The First thing that I loved about this is the smell. OMG it is one of the best scents I smelled. I'm definitely going to buy this product in full size just for the smell cos it's so good! It is very light, so anyone with really dry skin shouldn't go for this product, but for me it is perfect.

4. Lush Lemon Flutter Cuticle Cream : In my last visit to a Lush store this December, I wasn't sure weather to get this product or not so I took a sample to try. I read that some girls smelled besides the lemon scent another weird side-effect smell. I can understand what they mean, it's not a bad smell, it's just, um, weird. Not just pure lemon like the burt's bees one. Other than that it's a good product, does the job, and completly absorbed in the skin. If I would have the chance to but it again I probably would.

***
1.  OPI Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil - כמו שניתן לראות בתמונה, אני מאוד אוהבת את המוצר הזה ומשתמשת בו המון (הוא כבר כמעט נגמר!). קניתי את השמן הזה של OPI ברשת Boots הבריטית באחד הביקורים שלי באנגליה, אבל אני דיי בטוחה שניתן למצוא אותו בזול יותר ברשת. אני משתמשת בaמן הזה כמעט כל לילה, וכן לפני שאני מצלמת תמונות של הציפורניים. אני מוצאת שזו הדרך הכי טובה לגרום לעור להראות טוב, בתמונות ובכלל. אין לשמן הזה ריח כלשהו, לא משהו מורגש לפחות. אני לא חושבת שאקנה אותו שוב בקרוב כי יש לי שמן אחר שמחכה שאפתח אותו, אבל ייתכן שדרכנו ייפגשו שוב בעתיד.

2.  Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream - את החמאה הפופולרית הזו יצא לי להזכיר בבלוג בכמה הזדמנויות. כבר סיימתי לגמרי שתי קופסאות של המוצר וזו הקופסא השלישית שלי. הריח הלימוני שלה פשוט נהדר. אני מורחת אותה על הקיוטיקולות והעור מסביב לציפורן, נותנת לה להיספג מספר דקות ורק אח"כ מורחת ומספיגה אותה לעור. אני רוכשת אותה מהאתר eChemist.com. אני מאוד אוהבת את המוצר הזה, למרות שלאחרונה אני לא משתמשת בחמאה הרבה כמו בעבר כי אני יותר בקטע של השמנים כרגע. העור שלי לא מאוד יבש ואני לא זקוקה ללחות אינטנסיבית. וכמו שאתן יודעות, החורף השנה היה דיי בדיחה, אם אפשר לקרוא לזה חורף, וזה תרם לכך שהעור שלי לא היה כ"כ יבש. אני זוכרת שבחורף הקודם השתמשתי בחמאה הרבה יותר בגלל הקור והיובש.

3. OPI Avojuice Hand & Body Lotion in Ginger Lily - האמת שלא ידעתי של-OPI יש קרם גוף וידיים עד שקיבלתי את המוצר לסקירה. הסיבה העיקרית שהתאהבתי במוצר הזה הוא הריח. וואו יש למוצר הזה את אחד הניחוחות הכי טובים שיצא לי להתקל בהם!! אני בהחלט הולכת לרכוש אותו בגודל מלא (המוצר כאן הוא גודל מיני) כי הריח פשוט מדהים. מלבד זאת המוצר באמת טוב, למי שאין לה עור יבש בטירוף ולא תמיד בא לה קרם כבד. זה קרם קליל, שנספג במהירות ובאמת אחלה של מוצר. 

4.  Lush Lemon Flutter Cuticle Cream - בביקור האחרון שלי בלונדון ביקרתי בחנות של לאש, ולא הייתי בטוחה אם אני רוצה לרכוש את המוצר או לא. בחלק מהביקורות ברשת כתבו שלמוצר יש ריח לוואי בנוסף לריח הלימוני, בגלל זה החלטתי לקחת דוגמית מהמוצר. אני מבינה למה הכוונה, למוצר יש ריח לימוני נפלא, אבל גם ריח מוזר, לא ריח רע, פשוט מוזר. חוץ מזה, זה מוצר ממש טוב. עושה את העבודה, ונספג לחלוטין בעור (שזה חשוב!). אם אהיה בחנות לאש בעתיד, רוב הסיכויים שארכוש אותו. 

9 comments:

  1. גם אני ממש התלהבתי מהריח של הקרם הזה! ובדרך כלל אני לא כל כך מחבבת ריחות כאלה מתוקים

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו ממש! אני ממש מקווה שייצא לי לקנות אותו בקרוב בגודל מלא

      Delete
  2. השמן המושלם הזה נח אצלי על השולחן בסלון, אין צפיה מסך הקטן שלא תלווה בשימוש בו, האמת שלא צופה מספיק אז...
    הקרם מתאים גם לגוף וכמו שכתבת נספג בקלילות שכיף להשתמש בו, מגוון הריחות מוסיף הנאה
    או במילים אחרות - OPI
    שולט...

    ReplyDelete
  3. אני מסכימה אתך כל כך לגבי השמן והחמאה, למראות שאני מעדיפה מוצרים סמיכים יותר לאיזור הציפורניים מהשמן, אני אוהבת את השמן שלהם שבא בטיובה לחיצה. מהמם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא יצא לי להתנסות עדיין בשמן בטיובה לחיצה! עכשיו סיקרנת אותי!

      Delete
  4. מאוד אהבתי את הפוסט!לאחרונה התחלתי לחפש מוצרים לקיוטיקלס וחשבתי על לקנות את המוצר של בורט'ס ביס...עכשיו בטוח אקנה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא מצויין! הוא קצת מרגיש לי כבד לפעמים והשמן נספג כ"כ מהר לכן הוא נוח לי, אבל החמאה פשוט מצוינת

      Delete
  5. Its a very useful blog,thank you for sharing this post with us,keep posting like useful blogs.
    For astorlogy service contact Shri Krishna Astro center,we have
    Vashikaran Astrologer in Raichur

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...