Saturday 28 July 2012

ביקור בביוטיקייר


לפני כמה שבועות יצא לי לקפוץ עם חברה לביוטיקייר בפתח תקווה. אחרי זמן רב שרציתי ליסוע על מנת לרכוש בעיקר מדלל לק, ועל הדרך לראות עוד כמה דברים. אז רכשתי לי מספר דברים, והנה הם רשמיי - 


מדלל לק - על מדלל לק של ביוטיקייר שמעתי הרבה מפי חברות פורום לקים ועיצוב הציפורניים בתפוז. מס' לקים שלי ואף מייבש בתייבשו לחלוטין ורציתי לדעת אם באמת ניתן להציל אותם. בנתיים חייבת לומר שהוא הציל לי לק ורוד בהיר של קסטרו, ולק ניודי של פופה שהתייבשו כמעט לגמרי. עכשיו הם נמרחים מצויין. צריך לשים כמה טיפות בתוך בקבוק הלק, ולערבב. בזמן הערבוב רואים כיצד הפורמולה נעשית דלילה יותר ויותר, וניתן להוסיף עוד כמה טיפות בודדות במידת הצורך. מוצר מעולה, מאוד שמחה שרכשתי אותו. 


.גלגלי ציפורניים, כל כך נוח! מקווה לרכוש דרך איביי בקרוב עוד כמות נכבדת במחיר מוזל יותר. 


כל כך נחמד שאפשר לראות את כל הצבעים ככה, ולבחור צבע, להשוות במקום להתחיל להוציא את כל הבקבוקים. מאוד מקל העניין. וכמובן שזה גם יפה ואסתטי :) 



לקים זולים, יש מגוון. עוד לא החלטתי לגמרי מה אני חושבת על המברשת שלהם. בכל אופן תמיד נחמד שיש עוד כמה צבעים לבחור מהם. מאוד זוהרים ובולטים ומתאימים לקיץ לטעמי.


Beautycare 12, הייתי צריכה לקצץ את הציפורניים, ולטעמי זה צבע שנראה טוב על ציפורניים קצרות. בוהק מאוד, נחמד וקיצי. 2 שכבות לאטימות. 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...