Sunday 4 August 2013

Review: Wow Cosmetics Nail Stickers; סקירה: מדבקות לציפורניים של וואו

מדבקות לציפורניים של וואו מעל Zoyz - Lara ו- KIKO 376

זוהי הפעם הראשונה שיוצא לי להתנסות במדבקות לציפורניים*, וזה ממש נחמד. יוצא עיצוב יפה, בלי הרבה מאמץ. אני לא יכולה להשוות למדבקות אחרות לציפורניים מכיוון שלא ניסיתי, אבל אני חושבת שהמדבקות האלו של וואו טובות, במיוחד ביחס למחיר האטרקטיבי.

הערה קטנה לגבי השימוש - צריך להיזהר כאשר מקלפים את המדבקה מן השקף שלא תתקפל. אני חושבת שאפשר לראות את זה טיפה בתמונה בקמיצה שהקצה של הסרט טיפה מקופל כלפיי מעלה. זה לא מאוד בולט אבל קצת גורע מהעמידות. ההסרה של המדבקות דורשת טיפה יותר מאמץ, אבל זה עדין לא יותר נורא מגליטר ;). 
הלקים שהשתמשתי בהם בבסיס הם Zoya - Lara ו- KIKO 376. מעל מרחתי שכבה עבה של המייבש Seche Vite.  

Today I have a review for you of nail stickers by wow cosmetics*. It is an Israeli company which you can see a lot in my blog :) And this is the first time I tried their stickers. If you like the concept I think they are quite good, especially for their price. 
The two pink creams that I used are Zoya Lara & KIKO 376

מדבקות לציפורניים של וואו מעל Zoyz - Lara ו- KIKO 376

*המוצר התקבל לסקירה ; product was provided for review

2 comments:

  1. I should get around to trying out some of their nail foils, I have a ton of their nail polish but I've never tried their stickers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it's fun for when you fon't have alot of energy\time to stamp\other nail art stuff so it's a fast way to upgrade your mani :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...