Tuesday 4 February 2014

London Haul


So, last month I was in London for two weeks. I really enjoyed it, being abroad in Christmas was always a dream of mine and finally I did it. Obviously I did some shopping, and I thought I'd do a post about it, cos my friends asked me, and said that everyone likes a haul post! 
I didn't buy so many nail polish as I expected. There's also makeup and beauty stuff here. Hope you enjoy!

אז, בחודש שעבר הייתי בלונדון לשבועיים. לבלות את כריסמס בחו"ל ובמיוחד באנגליה זה חלום שלי ב-10 שנים האחרונות, וסוף סוף יצא לי לעשות את זה! כצפוי, עשיתי קניות. וחשבתי לעשות על זה פוסט. אמנם זה בלוג לקים, אבל חברות שלי ביקשו ממני להראות מה קניתי, וציינו בפני שכולן אוהבות פוסטים של קניות, אז חשבתי לעצמי - למה לא? :) 
לא קניתי המון לקים כמו שחשבתי שאקנה, יש כאן גם דברים שקשורים לאיפור וטיפוח. מקווה שתהנו! 

KIKO - 438 Fascinating Burgundy, KIKO - 441 Illusion Green, W7 - Metallic Venus, W7 - Metallic Mars

I bought 2 KIKO polish in the KIKO shop in Oxford St., which I wrote about here, already swatched, And I got 5 more of this to giveaway! go check that out! :) 
Also, ordered these polishes by W7 to the place I was staying at, both amazing multichromes. 

קניתי שני לקים גליטרים של קיקו, בחנות שלהם ברחוב אוקספורד בלונדון. כתבתי על הגליטרים האלה בהרחבה עם סווצ'ים, וגם קניתי עוד 5 לקים להגריל בבלוג! מוזמנות לפוסט ההגרלה כאן
בנוסף, הזמנתי את הלקים האלו של W7 למקום בו שהיתי, שניהם מולטיכרומים מדהימים. 

Barry M - Diamond Glitter, Barry M - Limited Addition Glitter, Barry M - Matt White, Barry M - Pomegranate, Max Factor - Graffiti
Got all these polishes by Barry M and Max Factor, in Boots & Superdrug :)

קניתי את כל הלקים האלה של בארי אם ומקס פקטור בחנוית Boots וSuperdrug, חנויות הפארם המקומיות. 


I love scented oils, and I went into the Body Shop and got all these lovely ones! The ones on the left are limited edition from the holidays - Cranberry and Ginger Sparkle. The other three are Pomegranate & Raspberry, Vanilla & Tonka Bean (which I didn't like actually when I tried it) and Lavender. 

אני ממש אוהבת שמנים למבער, והלכתי במיוחד לBody Shop כדי לקנות לי כמה. השניים השמאליים הם במהדורה מיוחדת לחגים - Cranberry ו- Ginger Sparkle.
השלושה הנוספים הם Pomegranate & Raspberry, Vanilla & Tonka Bean (שהוא היחיד מביניהם שלא אהבתי כשניסיתי אותו), ו- Lavender. 


I really wanted to try Lush products for a while, and it was so fun to go in to the Lush shop in Kingston :). 
I got the famous lip scrub in a limited addition in Coka-Cola Flavor that called Santa's Lip Scrub. I tried it allready and I love it. I got also a face mask called Cupcake, I tried it a few timed already. It really leaves your face felling great, and I do likse it and use it, but I don't feel it really cleanse my skin as I would expect it to. It's nice all in all, I'm glad I tried it. The last product is the Lemon Cuticle Cream, that I only got a sample of and still didn't try it. 

רציתי לנסות מוצרים של Lush כבר תקופה, וזה היה ממש נחמד וכיף להסתובב בחנות שלהם. רכשתי את הפילינג שפתיים המפורסם שלהם בטעם קוקה קולה, שהקרא Santa's lip scrub במהדורה מוגבלת לחגים. ניסיתי אותו כבר מלא ואני ממש אוהבת אותו. גם רכשתי מסכה לפני שנקראת Cupcake. שמעתי עליה הרבה מיוטיובריות וניסיתי אותה כבר כמה פעמים. זה משאיר תחושה ממש נעימה על הפנים אחרי ששמים אותה ואני אוהבת להשתמש בה, אבל אני לא מרגישה שזה ממש מנקה את הפנים כמו מסכות אחרות. זה נחמד סכ"ה אני בהחלט אשתמש בה ואסיים אותה. עוד מוצר אחרון שלקחתי ממנו דוגמית הוא Lemon Cuticle Cream, שעוד לא יצא לי לנסות. 


I got all these makeup items in Boots. I got Rimmel - Wake me up foundation, Loreal - Nude Magique BB Powder, Collection Concealer, and Rimmel Wake me up concealer. I used all of these various times already, I really like all of them. The one product that now after I tried it I just couldn't live without is the Loreal Nude Magique BB Powder. It is amazing, makes your face looking just incredible. If you can - get it! It it amazing!!!!! 

קניתי את כל מוצרי האיפור הללו בחנות הפארם שנקראת Boots. המוצרים משמאל לימין הם  Rimmel - Wake me up foundation, Loreal - Nude Magique BB Powder, Collection Concealer ו - Rimmel Wake me up concealer. השתמשתי כבר בכולם מספר רב של פעמים וכולם טובים בעיני. המוצר שאני לא יודעת עכשיו איך אוכל לחיות בלעדיו איי פעם הוא הפודרה של לוריאל. היא פשוט מדהימה, וגורמת לפנים להיראות ככ חלקות וללא פגמים. אם יש לכן איך להשיג אותו - אתן חייבות. אני אפילו לא יודעת אם מוכרים את זה בארץ, אבל בכל מקרה, המוצר מדהיםםם!!!!


The last three product are Batiste dry shampoo which I love!! I still need to figure out how to get more when I run out. The other is an eye pallette by seventeen that I got as a gift from my family. And the last on is a bottom lashes mascara by Clinique. It is so clever I love it! 
That's it. hope you like this post, and I would love to hear your opinion on the products. Would you like to see more of these? please tell me in the comments :) 

שלושת המוצרים האחרונים שרכשתי הם שמפו יבש של בטיסט, שאני ממש ממש אוהבת! זה בעצם ספריי שסופג שומנים ומרענן את השיער ומעולה לימים שלא חופפים בהם. אני חייבת לחשוב איך להשיג את זה שוב כשהוא ייגמר. המוצר הבא הוא פלטת צלליות חמודה שקיבלתי מתנה מהמשפחה שלי. והמוצר האחרון הוא מסקרה לריסים התחתונים של קליניק. אני לא יודעת אם מוכרים את זה בארץ או אם ימכרו את זה בארץ אבל בכל מקרה אני שמחה שרכשתי את זה כי זה יותר זול וממש רציתי את זה. זה ממש נחמד ואחלה מסקרה לריסים התחתונות שמקלה על המלאכה. 
זהו! מקווה שנהנתן מהפוסט, אשמח לשמוע התרשמותכן מהמוצרים. האם תרצו לראות עוד פוסטים כאלו? אשמח אם תכתבו לי בתגובות :). 

7 comments:

  1. וואי אני מאוהבת בקרם הלימון לקיוטיקלות של לאש! קניתי אותו לאחותי ולקחתי ממנו דוגמית והוא מצויין! לגבי הליפ סקראבס שלהם.. אותה דעה! ברשותי פופקורן ובאבל גם :) איך אני כבר מפנטזת על הקונסילר של קולקשן 2000 ועל השמפו היבש... אוי ברגע שמישהו ממכריי יטוס ללונדון ... :) + סטוק של ביודרמה!
    תהני ותתחדשי כל הכל!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעניין איך הקרם קיוטיקולות נספג, כי הוא נראה ממש סמיך!
      ביודרמה זה משהו שעוד לא ניסיתי, אבל בנתיים עוד יש לי דברים אחרים להשתמש בהם אז כשהם יגמרו אנסה אותו
      תודה רבה מותק! :)

      Delete
  2. Love the haul! If you swatch those multichromes I will be SO happy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I will swatch them probably next weekend :)

      Delete
  3. איזה כיף להיות מרוצה מהקניות. בטיסט כבר נעלם ממדפי הפארם וחבל...

    ReplyDelete
  4. קניות כיפיות ביותר! אני גם חזרתי מלונדון לפני כמה חודשים ולא קניתי לקים, למרות שתכננתי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני גם ציפיתי לחזור עם יותר.... כנראה שבאיזשהו שלב ממצים ! :) הייתכן :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...