Friday 30 August 2013

סקירה לדיסקיות מביוטיקר; Stamping Plates from BeautyCare

אז, השבוע קפצתי לביוטיקר! בשבילי זו נסיעה במיוחד מחוץ לעיר כי אין ביוטיקר בעיר בה אני גרה. אבל זה תמיד שווה את הביקור, ותמיד אני יוצאת עם שלל שווה. גם אחרי לא מעט צפיות ביוטיובריות ישראליות לאחרונה וכמה המלצות הצטבר לי חשק ולכבוד הגשת העבודה האחרונה לתואר, החלטתי לפנק את עצמי ונסעתי! 

את הפרסומים על הדיסקיות הללו שנמכרות בביוטיקר קראתי כבר די מזמן, וחיכיתי לשמוע איזשהו פידבק עליהן. אחרי המתנה מרובה, והזדמנות שנקרתה לסוע לחנות, פשוט קניתי לי כמה לנסות כי הן פשוט יפות, ועולות 2 וחצי ש"ח כך שמאוד קשה להתנגד לכזה מחיר! :) 

הדיסקיות האלו הן לא משהו שלא ראינו בעבר, הן נמכרות באיביי, באתרים כמו bornprettystore ובהרבה מקומות אחרים. אני בטוחה שאת חלקן לחלק מחובבות ההחתמות כבר יש. לי אישית עוד לא יצא לרכוש אותן ולדעתי הן חיקויים של דיסקיות של קונאד. 

These stamping plates were bought at a local beauty store called "BeautyCare". They have great prices, and it's a store you have to visit every few months. 
I bought each plate for less than a dollar, which is a great price! These plates are actually sold on ebay or bornprettystore so I'm sure you've seen them or have them. I didn't have the chance to purchase them yet so for me it was a great bargain! 

סקירה לדיסקיות מביוטיקר; Stamping Plates from BeautyCare

סקירה לדיסקיות מביוטיקר; Stamping Plates from BeautyCare

אז... איך האיכות אתן שואלות?. 
כמו שאתן רואות בתמונות למטה, החתמתי איתן את כל העיצובים על דף לבן, בעזרת לק שחור להחתמות של Moyou.
הביצועים לא רעים בכלל. אין ספק שהדיסקיות של קונאד שאפילו יצא לי לנסות לאחרונה, יותר איכותיות ויותר קלות לעבודה. אבל בניגוד לדיסקיות זולות אחרות כמו "וואו" שאני אישית ממש לא הצלחתי לעבוד איתן, אלא ממש ממש טובות.

כל העיצובים יצאו ממש טוב, הדבר היחיד שמצאתי שלא יצא כ"כ טוב, זה קווים דקים. הלק התייבש נורא נורא מהר והתקשתי להעביר את הדוגמא במלואה. עם זאת, יכול להיות שזה משהו שקורה גם בדיסקיות אחרות. תוכלו לראות את זה גם קצת בעיצוב למטה על הציפורניים, שרואים שההחתמה לא מושלמת, וגם ובחלק מהדוגמאות הדקות על הדפים. 
יש את הדוגמא של הקלידים מדיסקים m73, שניסיתי פעם ראשונה ולא הלך לי כ"כ טוב, ואז פשוט עבדתי הרבה יותר מהר ורואים שיפור. אז צריך לקחת את זה בחשבון כשרוצים לעבוד עם העיצובים האלו. 

חוץ מהחיסרון הזה, אני חייבת להגיד שאני מאוד מרוצה! למחיר - הן פשוט מצוינות! וזה בדיוק מה שנמכר ברחבי האינטרנט במחיר יקר יותר כך שאין מה להסס בכלל לדעתי. 

The plates are quite good, as you can see in the demonstrations below. I used Moyou black stmaping polish on a white page. The only downside that I found for these plates are the design with the thin lines. I had to work really fast to make them work. You can actually see it on the design on my nails which has thin lines that it's not perfect. Also you can see on the image below that the design with the music notes for example came out really bad at first, but then I worked a lot faster and it came out better.

Well, Konad plate are obviously better quality, but for that they are they do a really great job.
סקירה לדיסקיות מביוטיקר; Stamping Plates from BeautyCare

סקירה לדיסקיות מביוטיקר; Stamping Plates from BeautyCare

ולעיצוב שיצרתי איתן! הלק הסגול הוא Essence - 132 Break Through, סגול חמוד מאוד, גוון חצילי בהיר למדי שנראה מצויין בשמש, אבל יכול גם להיות אחלה לק חורפי לדעתי. מרחתי 2 שכבות לאטימות מלאה. ועם לק לבן של קונאד, החתמתי את הדוגמא העדינה מדיסקית m73. שוב, אפשר לראות שיש כמה פספוסים של הקווים (המריחות זה מהמייבש של poshe) אבל סכ"ה אם לא מתעמקים ממש זה נראה מצוין! וכמובן שדוגמאות עם הקווים הפחות עדינים יוצאות נהדר. 

זוהי הסקירה להיום! מקווה שנהנתן, ותודה רבה שקראתן! שיהיה לכולן סופ"ש נהדר :) 

So... my design with my new plate - I used this delicate flower design fro plate m73, and used white stamping polish by Konad. The base color is Essence - 132 Break Through, which I love for summer and I think can also go really good on winter :) 

That's it for today! Thanks for reading as allways! 

Essence - 132 Break Through with delicate flower stamping from plate m72 from BeautyCare

Essence - 132 Break Through with delicate flower stamping from plate m72 from BeautyCare

Essence - 132 Break Through with delicate flower stamping from plate m72 from BeautyCare

And just a picture of the Beautiful essence polish on it's own :) 
ועוד תמונה אחרונה של הלק המהמם של אסנס לבדו :) 

Essence - 132 Break Through

7 comments:

  1. עיצוב מקסים! הציפורניים שלך נראות נהדר :)

    ReplyDelete
  2. Fun fact: These are plates that they sell at the bornprettystore too! I got m65 from Beauty Care and then later I realized that I ordered the same one from BPS as well. I gave the spare to a friend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah It's preaty great that they sell these now :)
      I hot that one to! I can't wait to use it! ^_^

      Delete
  3. גם אני צריכה לנסוע במיוחד כדי להגיע לביוטיקייר :(
    איזה כיף שהם הביאו דיסקיות עם חותמות לכל הציפורן! שתיים מהדסקיות שהראית יש לי מבורן פריטי ואני מרוצה מהן מאוד. אני לא יכולה להשוות לקונאד כי לא ניסיתי, אבל במחיר הזה- שווה לגמרי. בדיוק היום חשבתי על זה שממש בא לי לעשות עוד הזמנה מבורן פריטי, במקום זה נראה לי שאני פשוט אמצא את הזמן והתירוץ להגיע לביוטיקייר

    ReplyDelete
    Replies
    1. חחחחח כן הבעיה העיקרית שההזמנה מבורן פריטי וביקור בביוטיקר הם לא סותרים! חח כי תמיד יש מה עוד להזמין מבורן פריטי וכמובן שתמיד יש עוד מה להרים בביוטיקר.
      ואני ממש מסבוטה עליהם שהם מוכרים אותם!
      אני בטוחה שלא תתחרטי על ביקור בביוטיקר :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...