Monday 3 February 2014

Red Zebra Nails

Red Zebra Nails

When I saw this red zebra sweater in the blog Hoard of Trends, I had to make my own version of the red zebra print. I used Chic 289 - Obsession, which I used a couple of weeks ago in another manicure, and I love! I stamped the zebra print from DRK-A Stamping Plate, with a black Moyou stamping polish.
Hope you like this, and in this opportunity I'm sending you to Hoard of Trends Blog, it's great, you'll love it!

כשראיתי את הדפס הזברה האדום הזה על הסוודר בבלוג Hoard of Trends, הייתי חייבת ליצור גרסה משלי לדבר המדהים הזה. השתמשתי כ-בסיס בChic 289 - Obsession, שכבר ראיתן במניקור שהעלתי לבלוג לפני כשבועיים. הוא פשוט אדום מעולה ועושה לי חשק להשתמש בו שוב. החתמתי דוגמת זברה מדיסקית DRK-A, עם לק שחור של Moyou שמיועד להחתמות. 
מקווה שאהבתן את העיצוב, ובהזדמנות זו אשלח אתכן לבלוג Hoard of Trends Blog, אתן תאהבו אותו! הוא מעולה! 

Red Zebra Nails

Red Zebra Nails

Red Zebra Nails

Red Zebra Nails

7 comments:

  1. מהמם! את עושה לי חשק לקנות את הלק הזה!
    יש לי רק אדום אחד שאני אוהבת, אני באמת צריכה לקנות עוד כמה גוונים של אדום בקרוב

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא ממש יפה, שימי לב גם להבדלים שלו בתמונות בתאורה, איך שבצל הוא נראה קצת יותר כהה ובשמש הוא מן אדום אדום כזה מהמם

      Delete
  2. Your nails are gorgeous :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. יצא לך מאוד יפה ומדוייק :)

    ReplyDelete
  4. כמו שרשמתי לך באינסטגרם, פשוט נמסתי כשראיתי את התמונה. מהמם!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...