Monday 10 December 2012

Nail Art Challenge

This nail Design is for a challenges in an Israeli forum. Hope you like it. It's simple but classy. Navy blue always makes things looks classy. This is actually my second attempt... you can see my first attempt in the pictures below. 

אז הנה העיצוב שלי בהשתתפות בפינת האתגר בפורום לקים בתפוז. את התמונה שבהשראתה עשיתי את העיצוב תוכלו לראות בתחתית הפוסט. האמת שזהו הניסיון השני שלי בעיצוב, את הניסיון הראשון שלי תוכלו לראות בתמונות מתחת.





This Design was a cute idea, but I wasn't very accurate! hope to get mani's like these to look better in the future. 

כמו שאתן רואות, הרעיון עצמו היה מגניב, לעשות עיצובים בהשראת הצעיפים בתמונה, אבל הביצוע עצמו פחות מגניב, ויצא דיי עקום. אני בכל אופן ביררתי קצת יותר מה עשיתי לא בסדר מבחינת השימוש בסלוטייפ (ולכן עשיתי ללא סלוטיים וזה ייצא לא מדוייק) ואני מקווה שעיצובים דומים בעתיד ייראו יותר טוב :) 





Happy Hanuka to you all! 

חנוכה שמח לכולן! מקווה שאתן אוכלות הרבה סופגניות ולביבות :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...