Wednesday 26 December 2012

Review: Clinique - Even Better Eyes

Clinique - Even Better Eyes


I usually like to post about nail-art and nail polish in general, but I used this product for a while now, and wanted to share with you my review.

I bought this product when it just came out a few months ago, when I can back from my trip to England, I bought this in the Duty-Free in Heathrow Airport for 23 pounds. I've been using it since, almost everyday.

Clinique advertises that this product will instantly reduce blackness underneath they eyes. Also, after a use of a few months suppose to see a change even before you apply it.
This is what's written in their website: 
"Lightweight, hydrating eye cream is clinically proven to visibly lighten dark circles by 30% in 12 weeks. Skin-strengthening ingredients make skin less transparent. Cooling massage tip breaks up puffs. Sheer optics instantly brighten all skins, from fair to deep. Oil-free. Ophthalmologist tested."

The use is simple - spread a small amount under you're eyes directly on your back circle. You can use it before\after makeup, I always put it before I put on make-up and wait 5 minutes for it to absorb in the skin. Then you can see the area looks lighter and brighter - and the black circles are reduced.

Does the product work? 
When I apply the product I can see the difference, and it makes me feel more comfortable with my self. If I put on concealer or not - in both cases it looks better.
The company says that the effect is for the short and long term, but I must admit I don't see a more permanent change. it affects only for a few hours, I can't see any difference other than that.

Formula: The formula is smooth and nice to apply. I really like the metal head of the tube that always feels cool.

The Price: Clinique is not that cheap overall, I use their makeup foundation which I bought in a sale, and I'm quiet happy with it. I mean, I got good value for the price. Regarding "even better eyes" - the tube is enough for approximately 4 months in an everyday use. I think the price I paid was not that bad. But the problem is it's usually more expensive - and specially in Israel. So will I buy it again? it really depends on the price - if I'll find it in a reasonable price in my opinion, I will purchase it again.

------------------------------

למרות שבד"כ אני מעדיפה לפרסם פוסטים על לקים, ועיצוב הציפורניים, אבל הייתי רוצה לכתוב הפעם על מוצר שאני משתמשת בו כמה חודשים ולשתף אותכן בחווית השימוש בו. 

רכשתי את Even Better Eyes של קליניק בספטמבר לאחר שחזרתי מטיול מאנגליה, בדיוטי-פרי של נמל התעופה הית'רו. קניתי את המוצר ב-23 פאונד, שזה כפול 6 יותר בסביבות ה -140 ש"ח. מאז השתמשתי בו כמעט בכל יום. 

קליניק טוענת שהמוצר יפחית את העיגולים השחורים מתחת לעיניים מיד לאחר שנמרח את המוצר. כמו כן טוענת  שכאשר מורחים אותו לאורך זמן, רואים הפחתה בעיגולים השחורים גם לפני שמורחים את המוצר. 
זה מה שקינליק מפרסמת באתר: 
"קרם עיניים קליל להוספת לחות, הוכח קלינית כמבהיר משמעותית כתמים כהים - 30% שיפור ב-12 שבועות. המרכיבים מחזקי העור הופכים אותו לפחות שקוף. הקצה המיוחד מקרר את העור ומעסה אותו, ומפחית את הנפיחות. הברק מבהיר מיידית כל גוון העור, מבהיר עד עמוק. נטול שומן. נבדק על ידי רופאי עיניים."

השימוש הוא פשוט: מורחים כמות קטנה מתחת לעיניים על העיגולים השחורים. ניתן למרוח מתחת למייקאפ או מעליו, אני תמיד מורחת לפני שאני שמה מייק-אפ ומחכה כ-5 דקות עד שהחומר ייספג בעור. לאחר מכן ניתן לראות שהאזור נראה בהיר יותר וזוהר יותר, והכתמים השחורים מופחתים ופחות בולטים.

האם המוצר עובד? 
כאשר אני משתמשת במוצר, אני רואה את ההבדל, ולמען האמת זה גם גורם לי להרגיש נוח עם עצמי כי אני מרגישה שיש לי עיגולים שחורים יחסית בולטים. בין אם אני משתמשת בקונסילר או לא - אני מרגישה שהעיגולים השחורים מופחתים. 
קליניק מפרסמת כי ניתן לראות שינוי הן טווח הקצר והן לטווח הארוך, אבל אני חייבת להודות כי אני לא רואה שינוי לטווח הארוך. לאחר שימוש של כמה חודשים, כשאני קמה בבוקר אני לא רואה שיפור ניכר לעין במצב העיגולים השחורים. ישנה השפעה של המוצר למס' שעות לאחר ששמים אותו ולא מעבר לכך. 

פורמולה: הפורמולה חלקה ונעים למרוח אותה. אני מאוד אוהבת את ראש המתכת על השפורפרת שתמיד מרגיש קריר.

מחיר: קליניק הם לא חברה זולה באופן כללי. אני משתמשת גם במייק-אם של קלינק שקניתי כשהיה בהנחה, ואני די מרוצה ממנו. אני מרגישה שקיבלתי תמונה למחיר. בהקשר של "even better eyes" - הכמות מספיקה לתקופה של בערך 4 חודשים בשימוש יומ-יומי. אני חושבת שהמחיר ששילמתי הוא לא נורא במיוחד, אבל הבעיה היא שלרוב המחיר יותר יקר, ובארץ במיוחד. אז האם ארכוש אותו שוב?. אני מניחה שזה בעיקר תלוי במחיר. בנתיים בארץ בחלק מהמקומות הוא גם לא במלאי. אבל אם אמצא את זה במחיר שנראה לי הולם, ארכוש אותו שוב.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...