Thursday 15 November 2012

China Glaze Holiday Joy Collection: My Picks!





From the first time I read about this collection, I knew I had to have it! Well, at list some of it, cos I can't afford it all :) I ordered from ebay - Blue Bells Ring & Cranberry Splash which I LOVE LOVE LOVE! Here are my swatches! :) 

מהפעם הראשונה שקראתי על הקולקצייה הזאת, ידעתי שאני חייבת לרכוש חלק מהלקים שם! בכל זאת, אני עדיין לא במצב שאני יכולה להרשות לעצמי קולקציות שלמות :). הזמנתי מאיביי את Blue Bells Ring & Cranberry Splash, שהם פשוט צבעים מדהימים, אחרי הרבה סווצ'ים והשוואות בין כחולים שימריים שונים של צ'יינה גלייז, זה בהחלט כחול שימר כלבבי. הנה הסווצ'ים שלי :) 

אני מודה שהבחירות לקנייה שלי מהקולקצייה הזאת הן לא שגרתיות, אני בד"כ בעדיפה קרמיים. אבל דווקא בקולקצייה הזאת הקרמיים ממש משעממים בעיני והשימריים והגליטרים (שהם רוב הקולקצייה) מרהיבים וחגיגיים! התלבטתי אם להזמין את אחד הגליטריים גם כן, אבל בסוף הזמנתי גליטרים אחרים של קולור קלאב... שגם עליהם אכתוב בקרוב בפוסט אחר :) 



Blue Bells Ring




 Cranberry Splash






1 comment:

  1. הצבעים נראים מוצלחים! תתחדשי! יש לי אדום דומה של ESSIE שעוד לא יצא לי לנסות ממש אבל אהבתי את המראה שלו על הציפורניים, וגם אני עשיתי קנייה לא שגרתית שלא מתאימה לי, כי אני לא מעריצה גדולה של כחול, אבל הלק של CG skyscraper פשוט קרץ לי :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...