Saturday 10 November 2012

Nail Art Challenge


This design was part of a challenge that I participated in nail-polish & nail art forum. 
Hope you like it! ^_^

העיצוב הזה הוא חלק מפינת האתגר בפורום לקים ועיצוב הציפורניים בתפוז. התמונה שתראו למטה היא האתגר שעל פיו היינו צריכות לעצב לפיה. זה העיצוב שלי, שיצא חמוד למדי לבסוף. הצבעים הם לא בדיוק כפי שבתמונה, בהיעדר הגוונים המדוייקים מהאוסף שלי, ומסתבר גם שאין לי לק חום אחד בכל האוסף! אני ממש לא אוהבת לקים חומים, אבל ייתכן שאני ארכוש אחד מהזולים בשביל מקרים כאלה שצריך לעיצובים. 
החותמת של התחרה לא מאוד בולטת על הלק הצהוב, אבל עדיין יצא חמוד בעיני. אני היום בערב יחליף אותו אבל, זה יותר מדי צועק בשביל ללכת עם זה להכשרה מעשית בלימודים :). 

הלקים שהשתמשתי עליהם כבסיס הם Gade - Lemon Lime, Gade - Blue Wish.
השתמשתי בחותמות של bundle monster - BM311, BM323. 








1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...