Wednesday 21 November 2012

Claire's Nail Polish

Well Hello there! NOTD: Clair's nail polish that brought with me back from England. For some reason I can't fine it's number/name, but it's this peachy-milky pink, with little glitters miked in it. After China Glaze Blue Bells Ring I had to put on something that's not as staining :) For it not to be too boring I added a little ribbon stamp. I didn't feel like putting something to special on because I'm gonna get my nails done tomorrow! I don't usually go, but every 6 months I feel that I need a more professional manicure. Hope you like this!

שלום לכולן! 
הלק היום הוא של קלייר'ס, רשת בריטית מאוד נפוצה שיש ברוב הערים הגדולות שביקרתי בהם. הלקים שלהם מאוד קטנים, וכשהייתי באנגליה רציתי לעיתים פשוט לנסות מותגים מסויימים אז הרשתי לעצמי לקנות אפילו לק אחד בחנויות מסוימות, ככה רק בשביל להכיר את החברה ולהתנסות. אז למרות שהלקים נורא קטנים, רציתי למצוא לי משהו להתנסות בו ומצאתי את הלק הזה, שהוא ורוד חלבי, מעט אפרסקי, עם גליטר.כדי שלא יהיה יותר מדי משעמם הוספתי את הסרט הקטן. אחרי המניקור הכחול והחורפי הקודם, הרגשתי שאני רוצה משהו פחות מכתים ויותר עדין :) כמו כן, מחר אני הולכת למניקור, אז לא התחשק לי להשקיע יותר מדי במשהו שאני אוריד כבר מחר. בד"כ אני מסדרת לעצמי את הציפורניים ומורחת שמן וכו' אבל מדי פעם, במיוחד אחרי מניקור כזה כחול ומכתים אני מרגישה את הצורך במשהו יותר מקצועי. 

שיהיה לכולנו שבוע שקט. אמן אמן אמן. 

Clair's nail polish

Clair's nail polish

(with flash)

Clair's nail polish

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...