Tuesday 16 October 2012

KIKO Silk Taupe #399 Holographic

I got this in one of the two KIKO stores in London. It was such a fun experience, but more details about that in a different post.. :)

It's from KIKO's Lavish Oriental limited edition collection. I was all 4 of the shades in the store, and this one fitted to my sometimes solid taste.I also used a base coat of KIKO which you can see in the last picture, and I hope it will turn out better then the one I'm currently using.The formula was fantastic, but I must admit I didn't notice that I reached full coverage with two coats, only after I already put a top-coat on. there is a few places that you only notice in the shade that they're not fully covered, but I guess you could get away with it.

This is my first time applying KIKO Nail polish, and I must say that the shape of the bottle and the brush were so comfortable to use! I'm very mush looking forward to try more KIKO polish's.

רכשתי את הלק הזה באחת משתי החנויות של קיקו בלונדון. זאת הייתה חוויה כל כך כיפית, הסטנדים שלהם כל כך מפתים, אבל על זה אספר יותר בפוסט נפרד :)

הלק הזה הוא מתוך קולקציית  KIKO's Lavish Oriental limited edition. ראיתי את כל 4 גווני הלק בחנות, אבל הוא פשוט התאים לגמרי לטעם הסולידי שלי לעיתים, ומיד הוספתי אותו לקניה. השתמשתי גם בשכבת בסיס של קיקו שאפשר לראות בתמונה האחרונה, ואני מקווה שהיא תהיה יותר מוצלחת מהבסיס של "תפוח". הפורמולה נהדרת, אבל לצערי שמתי לב רק אחרי שמרחתי כבר טופ שלא הגעתי לכיסוי מלא! כשמסתכלים בצל ניתן לראות שיש מקומות שלא כיסיתי לחלוטין אחרי 2 שכבות. ייתכן כי עם מריחה יותר טובה או פשוט עוד שכבה היו נמנעים שנקודות הקטנות האלה אבל באמת שבקושי שמים לב והוא נראה טוב גם כך. 

זוהי פעם ראשונה שאני מורחת לעצמי לק של קיקו, ואני ממש מרוצה מצורת הבקבוק ומהמברשת. היא ממש נוחה לשימוש, ואני ממש מחכה לנסות לקים נוספים שלהם! 







I'm totally in-love with this one! It's definitely one of my favorites.

אני פשוט מאוהבת בלק הזה! הוא בהחלט אחד מהאהובים עליי באוסף. 



2 comments:

  1. לק מקסים!
    איזה כיף שהצלחת להשיג את ההולוגרפיים החדשים שלהם :)
    כשאני היתי באיטליה הסדרה הזו עוד לא יצאה, ואמנם קניתי כמה לקים של KIKO אבל לא התמזל מזלי לרכוש לי את ההולוגרפיים
    נראה מעולה עלייך! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! בטוח אפשר להזמין מאיפושהו?
      אני כל כך אוהבת את החברה הזאת! גיליתי אותה רק לאחרונה וחיפשתי במיוחד את החנות בלונדון בשביל לקנות שם... היה שווה :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...