Saturday 9 November 2013

Multichrome November: Max Factor - Fantasy Fire


Multichrome November: Max Factor - Fantasy Fire

This polish is such an amazing one... it's a funny story with this one. I've been to England a few times before, and I never bought this one. I saw the swatches and they were always beautiful, but it just took me a while to really get in to multochrome polishes and flakies. So... I actually got this one at my last trip to Warsaw, that you can see the nail polish haul that I got in this post. I just so ran in to it in the shop, and decided spontaneously to get it. I'm sooo glad that I did because this polish turned out to be one of my favorite polishes in my collection. I'm not aware actually of a place that you can get max factor product online. If you do know, please let me know in the comments!

Max Factor - Fantasy Fire has a very sheer purple base, with multichrome glitters in it, that change from purple to red, blue gold and even green at curtain angles. All I can say is - WOW! The effect is very noticeable and really just, perfect. The only thing, is that it's very sheer, so I applied it over a purple base. I used Life 284 (Israeli brand) and them applied 3 coats of fantasy fire. After looking at this beautiful polish you can tell that the name is appropriate. I just left it as it is with a top coat because it was so pretty I didn't want to spoil it.

Thanks for reading & visiting :) Have a great weekend! <3

הלק הזה הוא אחד המדהימים. יש לי סיפור קצת מצחיק איתו למען האמת. הייתי באנגליה כמה פעמים בעבר ונתקלתי בו אבל לא קניתי אותו. ראיתי סווצ'ים שלו והם היו יפים כמובן, אבל פשוט לקח לי זמן עד שהייתי ממש בקטע של לקים מולטיכרומים וגם פלייקים. למעשה רכשתי אותו כשהייתי בטיול האחרון בורשה, שתוכלו לראות את כל הלקים שרכשתי שם בפוסט הזה, ומדריך לקניות לקים בורשה כאן. נתקלתי בו בחנות במקרה, וזה היה פשוט החלטה של הרגע לרכוש אותו. אני כל כך שמחה שעשיתי זאת, מכיוון שהוא הפך להיות אחד הלקים האהובים עליי באוסף. לצערי אני לא מכירה אפשרות לרכוש מוצרים של max factor ברשת, ניתן לרכוש אותו באנגליה ובורשה בוודאות, ואני מניחה שבמקומות מסויים נוספים באירופה. אם אתן מכירות אפשרות לרכוש מוצרים של החברה ברשת אשמח אם תכתבו בתגובות! 

Max Factor - Fantasy Fire הוא לק עם בסיס סגול שקוף למדי, עם נצנצים מולטיכרומים שמשתנים מסגול לאדום, כחול זהב וגם ירוד בזוויות מסויימות. כל מה שאפשר לומר עליו הוא - וואו! האפקט מאוד מורגש, ופשוט מושלם. הדבר היחיד שצריך לשים לב הוא העובדה שהוא מאוד מאוד שקוף, ראיתי תמונות באינטרנט שמורחים אותו מעל בסיס שחור, לדעתי השילוב הזה לא מוצלח בכלל. אני מרחתי אותו על לק סגול של לייף מס' 284 ששמתי ממנו רק שכבה אחת, ומעל 3 שכבות של Fantasy Fire. אחרי שמסתכלים על התוצאה הסופית מבינים שהשם מאוד ראוי לו. השארתי אותו איך שהוא בלי שום חותמת או משהו מעל כי לא רציתי להרוס את היופי שלו. באותם יומיים שהייתי איתו לא הפסקתי לבהות בציפורניים שלי מרוב שהוא מהמם. 

תודה שקראתן וביקרתן :) ושיהיה המשך שבוע מקסים!


Multichrome November: Max Factor - Fantasy Fire

Multichrome November: Max Factor - Fantasy Fire

Multichrome November: Max Factor - Fantasy Fire

2 comments:

  1. מדהיםםםםם! ואני בכלל לא בקטע של מולטיכרומים, אבל הוא פשוט יפה!

    ReplyDelete
  2. הלק הזה פשוט מהמם, רק חבל שהפורמולה שלו כה שקופה.
    שלוש שכבות מעל צבע בסיס זה כבר מתחיל להיות די הרבה.. אבל לא יכולה להגיד שהוא לא מדהים :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...